Silnik
Czterocylindrowy,
czterosuwowy, w układzie rzędowym,
umiejscowiony z przodu pod kątem 20°
poprzecznie w stosunku do osi pojazdu. Napęd
na przód. Gaźnik typu Weber 32 ICEV 10.
średnica tłoka 80 mm
skok tłoka 55,5 mm
pojemność skokowa 1116
ccm
stopień sprężenia 8,8
moc maks. 55 KM przy
6000 obr/min
maks. moment obrotowy
7,9 kGm przy 3000 obr/min
paliwo typu E94 lub
U95
Układ rozrządu:
górnozaworowy umieszczony na głowicy
silnika.
Układ chłodzenia:
zamknięty z obiegiem wymuszonym, z
chłodnicą, zbiornikiem wyrównawczym i
termostatem.
Układ zapłonu:
kolejność zapłonu 1-3-4-2, kąt wyprzedzania
zapłonu 10°, odstęp styków przerywacza
0.38-0.42 mm.
Pojemności
zbiornik paliwa 38 l w
tym rezerwy 7 l
układ chłodzenia 6,5 l
miska olejowa 4,3 l
hamulce hydrauliczne
0,3 l
spryskiwacze 1 l
Średnie zużycie
paliwa
miasto: min 7,0
l/100 km max 11,0 l/100 km; średnio 7,5-8
l/100 km
trasa: min 5,5
l/100 km max 11,0 l/100 km; średnio 7,5
l/100 km przy 100-110 km/h
|
Układ napędowy
sprzęgło suche,
jednotarczowe
skrzynia biegów
synchronizowana 4 biegi + bieg wsteczny
przekładnia główna z
mechanizmem różnicowym ze skrzynią
Zawieszenie
przednie - niezależne,
kolumny typu Mac Person
tylne - niezależne,
resor poprzeczny
Instalacja
elektryczna
napięcie 12V
ładowanie z
alternatora o mocy maksymalnej 642W
rozrusznik o mocy 0,8
kW
silnik elektryczny
wentylatora chłodnicy o mocy 55 W
silnik elektryczny
wycieraczek o mocy 25 W
silnik elektryczny
nawiewu na szybę
ogrzewanie tylnej
szyby (opcjonalnie)
Osiągi
samochodu
I bieg 45
km/h
II bieg 75
km/h
III bieg 115
km/h
IV bieg 135
km/h
wsteczny 45
km/h
|
Przełożenia
I bieg 3,583
: 1
II bieg
2,235 : 1
III bieg
1,454 : 1
IV bieg
1,042 : 1
wsteczny
3,714 : 1
przekładnia
główna 4,077
: 1
|
Wymiary
Długość: 3836 mm
Szerokość: 1590 mm
Wysokość: 1372 mm
Odległość między
osiami 2449 mm
|