Silnik
Czterocylindrowy,
czterosuwowy, w układzie rzędowym, umiejscowiony z przodu pod kątem
20° poprzecznie w stosunku do osi pojazdu. Napęd na przód. Gaźnik
typu Weber 32 ICEV 10.
średnica
tłoka 80 mm
skok
tłoka 55,5 mm
pojemność
skokowa 1116 ccm
stopień
sprężenia 8,8
moc
maks. 55 KM przy 6000 obr/min
maks.
moment obrotowy 7,9 kGm przy 3000 obr/min
paliwo
typu E94 lub U95
Układ
rozrządu: górnozaworowy umieszczony na głowicy silnika.
Układ
chłodzenia: zamknięty z obiegiem wymuszonym, z chłodnicą, zbiornikiem
wyrównawczym i termostatem.
Układ
zapłonu: kolejność zapłonu 1-3-4-2, kąt wyprzedzania zapłonu 10°,
odstęp styków przerywacza 0.38-0.42 mm.
Pojemności
zbiornik
paliwa 38 l w tym rezerwy 7 l
układ
chłodzenia 6,5 l
miska
olejowa 4,3 l
hamulce
hydrauliczne 0,3 l
spryskiwacze
1 l
Średnie
zużycie paliwa
miasto: min 7,0 l/100 km max 11,0 l/100 km; średnio 7,5-8 l/100 km
trasa: min 5,5 l/100 km max 11,0 l/100 km; średnio 7,5 l/100 km przy
100-110 km/h
|
Układ
napędowy
sprzęgło
suche, jednotarczowe
skrzynia
biegów synchronizowana 4 biegi + bieg wsteczny
przekładnia
główna z mechanizmem różnicowym ze skrzynią
Zawieszenie
przednie
- niezależne, kolumny typu Mac Person
tylne
- niezależne, resor poprzeczny
Instalacja
elektryczna
napięcie
12V
ładowanie
z alternatora o mocy maksymalnej 642W
rozrusznik
o mocy 0,8 kW
silnik
elektryczny wentylatora chłodnicy o mocy 55 W
silnik
elektryczny wycieraczek o mocy 25 W
silnik
elektryczny nawiewu na szybę
ogrzewanie
tylnej szyby (opcjonalnie)
Osiągi
samochodu
I
bieg 45 km/h
II
bieg 75 km/h
III
bieg 115 km/h
IV
bieg 135 km/h
wsteczny
45 km/h
|
Przełożenia
I
bieg 3,583 : 1
II
bieg 2,235 : 1
III
bieg 1,454 : 1
IV
bieg 1,042 : 1
wsteczny
3,714 : 1
przekładnia
główna 4,077 : 1 |
Wymiary
Długość:
3836 mm
Szerokość:
1590 mm
Wysokość:
1372 mm
Odległość
między osiami 2449 mm
|