TEST YUGO FLORIDA |
Test samochodu Yugo Florida
Auto posiadam od 1997r. , w trakcie jego użytkowania nie zdarzyła się sytuacja kiedy to sympatyczne autko przestałoby jeździć. Samochód został nabyty z przebiegiem 40000 km. Poniżej lista napraw i przeglądów, które zostały wykonane :
Od czerwca 2001 r. auto nie jest używane , do końca nie było żadnych problemów z silnikiem - całość dystansu przejechało się bez dolewek. Wszystko zawsze było sprawne dzięki temu, że zawsze było wymieniane od razu przy wychwyceniu oznak niesprawności. Całość przejechałem na oleju Quaker 10W40 i militecu. Nigdy nie było żadnych problemów z uruchamianiem. Koszt eksploatacji samochodu zamknął się w kwocie ok. 6800 zł , czyli rozkładając na 1 km koszt przejechania jednego kilometra wyniósł ok 4 gr. + bardzo zmienne koszty paliwa (97 r . ok 1.5zl , 2001 ok. 3.1 zł). Spalenie auta zamyka się w 8 litrach w mieście - bez względu na styl jazdy , po za miastem 6-7 l. Nigdy nie było problemów z układem wtryskowym ,a co za tym idzie auto zawsze paliło tyle samo. Samochód jest wyposażony w komputer pokładowy informujący użytkownika o stanie auta - pokazuje które drzwi są otwarte, pokazuje stan układu chłodzenia. Kontrolek na desce: ok.24 komputer pokładowy ok.15 reszta kontrolek 5 wskaźników wychylonych licznik kilometrów jazdy dziennej. Moim zdaniem to auto poważnie wyprzedza swoją epokę... Nie umywają się do tego auta samochody takie jak VW II/III (ale to moja opinia , tymi autami miałem okazję jeździć i uważam, że między VW II a florida nie ma porównania). Auto w standardzie jest dość dobrze wyposażone.
Test przeprowadził Michał |
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów znajdujących się w tym serwisie bez zgody autora jest zabronione. Serwis najlepiej oglądać przy użyciu przeglądarki Internet Explorer 6.0 lub lepszej. Serwis istnieje od 15 września 2000 roku. Korzystamy ze standardu ISO-8859-2. |