Strona 4 z 6

: piątek 13 mar 2015, 23:21
autor: Marcelek
ja mam blokady

: sobota 14 mar 2015, 09:20
autor: roźek
nie robiliście silnika 16v od renault tam nie ma nawet klina na wałkach hehe a do fiata blokady za 100zł idzie dostać choć one wg mnie są we fiacie nie potrzebne boznaki można sobie samemu narysować

: piątek 20 mar 2015, 22:53
autor: Skandal
internet, problem jest właśnie taki, że 16v nie ma cech :-?
Marcelek , masz też klucz do napinacza?
roźek, słyszałem, radzili mi też tak znajomi, jednak po rozmowie a byłym pracownikiem ASO Fiata dowiedziałem sie, że szesnastki z właśnie tak ustawianym rozrządem często przyjeżdżały na rozrząd i remont głowicy :-/

Wolałbym załatwić blokady, oddać mu auto na kilka dni i mieć to zrobione jak należy bez kombinacji :->


UP


Progi jak i słupek wstawione - zostało dokończyć szpachlowanie i porządnie zakonserwować podłogę.
Zacząłem grzebać przy tylnym pasie by przygotować go pod oryginalne podświetlenia tablicy no i sie zaczęło... teraz wiem, że zamiast zamawiać na wakacje reperaturki tylnego pasa muszę szukać całego pasa :-|
Póki co podratuje ten, ale tak jak mówię przed malowaniem będę musiał wstawić nowy :evil:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: niedziela 22 mar 2015, 21:59
autor: MARAS
Widzę, że prace cały czas do przodu idą... Ładnie, ładnie.
Czekam na efekt końcowy :D Najszybszy Oral w Polsce bedzie :mrgreen:

: niedziela 17 maja 2015, 12:49
autor: Skandal
Dzięki :-) Czy najszybszy to nie wiem, słyszałem o jakimś Yugo Turbo w Warszawie :?: :-?
Poszukałem po serbskich stronach i nie znalazłem ani jednego pasa :-/ Pooglądałem tez serbskie forum i śmiało mogę powiedzieć, że gorsze pasy ratowali to i ja spróbuję :mrgreen:
Zrobiłem wczoraj konkretny przegląd hamulców, praktyki miesięczne miałem w Mitsubishi to się "naumiałem" :mrgreen: Grzyb mówił prawdę, tył był wymieniony, bębny bez jakiegokolwiek rantu, na szczekach od groma mięsa i cylinderki suche, wyczyściłem szczotką druciana na wiertarce bębny i pomalowałem farbą żaroodporna w czerń i od razu lepiej to wygląda :) Przód wygląda prawie tak dobrze jak tył, poczyściłem ślizgi i poskładałem na smarze miedzianym - mimo, ze przód jest w bardzo fajnym stanie to i tak musi wylecieć.

I po takim odpoczynku wziąłem się znów za blachę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I tyle zrobiłem wczoraj, dziś zamknąłem prawą stronę i zacząłem robić lewą, bateria w telefonie padła to i zdjęć lewej strony nie mam :-(

UP


Cały czas do przodu - downgrajdowe zderzaki naprawione żywica i wyszpachlowane kitem do zderzaków, zostało pomalować ;-)
Obrazek
Spasowanie drzwi po wspawaniu słupka A - wstawione tak na szybko, jak wszystko będzie poskładane to dopiero będę się spuszczał nad ich ustawieniem.
Obrazek
Obrazek

Mocowania kompa z yugo zostały wycięte i wspawane nowe tak by komp z 16v siedział tak jak powinien a nie "jakoś tak", dodane też gumowe amortyzatory drgań by nie dostawał po dupie od wibracji ;-)
Obrazek
Obrazek

Podłoga została jeszcze raz wyczyszczona i wymalowana w biel
Obrazek

Obspawalem też dziś mocowania wahaczy
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakonserwowałem też profile zamknięte tak by wszędzie się wylewało :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam :-)

[ Dodano: 2015-05-17, 12:40 ]
Doszły tez nowe amory
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i wahacze
Obrazek

hamulce też
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Środek ewidentnie do wymycia.

Długo jazdą sie nie nacieszyłem, zalazłem prawie pełny bak i po 10km Yug padł, umarła pompa paliwa, nowa kosztuje 900-1100zł, pobawiłem sie tym wczoraj trochę i wszystko jest już przygotowane pod zewnętrzna pompę z trucka, teraz tylko muszę ją posiąść ;)

: niedziela 17 maja 2015, 13:29
autor: kazikM
Bardzo ładnie to wszystko wyszło ci.
Dużo lepiej wygląda ze starym grillem chociaż dziwnie się prezentuje z obwódkami lamp w kolorze.
Gdzieś widziałem zdjęcie jak ktoś zasłonił lampy grillem.Od błotnika do błotnika grill, jak maszynka do golenia.
To dopiero fajnie wyglądało.

Co to jest to białe na grillu?Opaski zaciskowe???

: niedziela 17 maja 2015, 17:51
autor: sid
tak z ciekawości - to cento co tam stoi na zdjęciu to seria 1.1, czy coś mocniejszego? :mrgreen:

a yugo bym trochę niżej posadził :-) no i czekamy na jakiś filmik jak się odpycha :mrgreen:

: niedziela 17 maja 2015, 22:33
autor: Skandal
kazikM, dzięki :-) Grill, okulary, zderzaki i kilka plastikowych pierdołek leci jutro do malowania, widziałem te grille typu "charger", fajne są, ale chyba jednak wolę serie :-P Na grilu póki co są trytytki, grill doszedł do mnie w 2 częsciach, a że wykonany jest z jugoplasticu to nie dość, ze nie dało się go pospawać to żadne kleje go nie łapały, jutro zrobię w nim rowki, zaaplikuje mniejsze czarne trytytki i po malowaniu raczej ich widać nie będzie ;-)

sid, cento kumpla, póki co seria, plany są, ale jak zwykle z pieniędzmi jest różnie ;-)
Yugo będzie niżej, ale tylko za sprawą jakiegoś serbskiego zestawu, cięcie sprężyn pod żadnym pozorem nie wchodzi w grę, Yugo po wymianie amorów i wahaczy prowadzi się tak dobrze, tak pewnie, ze jest to coś niesamowitego, nigdy tak dobrze żadnym innym autem mi się nie jeździło :mrgreen: :mrgreen:

Dziś Yug zaliczył polerkę
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na koniec dnia Yug znów pozbył się kółek, jutro malowanie grila, zderzaków, okularów i kilku plastikowych pierdółek oraz montaż plastików w nadkola :)

: poniedziałek 18 maja 2015, 09:48
autor: Marcelek
Pompa z trucka nie podoła, jest z jednopunktu, kup zewnętrzną uniwersalną pompę koszt około 100, pamiętaj by miała ciśnienie minimum 3 bar

: poniedziałek 18 maja 2015, 10:35
autor: Skandal
Na pewno będzie za słaba? W danych katalogowych pisze, ze pcha 3 bary

: wtorek 19 maja 2015, 01:03
autor: roźek
wsadź normalną do baku bo z tymi zewnętrznymi to różnie bywa z zaciąganiem jak ssanie jest od góry a nie z dna od dołu

: wtorek 19 maja 2015, 20:16
autor: kazikM
Czemu masz ten grill na zipy?
Nie masz mocowań?
Grill jest z ABS i bardzo ładnie się spawa i odtwarza ubytki.
Ja u siebie tworzyłem mocowania i naprawiałem jeden okular do lampy.
Część lutownicą a część spawarką do plastiku.

: niedziela 31 maja 2015, 00:58
autor: Skandal
kazikM, jakich mocowań? Przy spawaniu plastik zaczął się węglić nie wiązać wiec temat zostawiłem, w grillu małym pilniczkiem zrobiłem rowki i tam powiązałem go małymi trytytkami.

W sumie 4 dni temu pykła rocznica zakupu, a 2 dni temu minęła rocznica dnia, w którym Yug miał iść na przetop przez brak kupców, na szybko co zostało przez ten rok zrobione:
1. Generalny remont blacharski
-nowe progi zew/wew przywiezione z Serbii
-nowe podłużnice z blachy 2.5mm
-odtworzony słupek A, który w sumie sam od siebie się zutylizował
-reanimacja tylnego pasa
-od groma łat w różnorakich i nieróżnorakich miejscach
-rozpórka przednia robiona na zamówienie
-rozpórka tylna DIY
-buda obspawana we wszystkich miejscach mających wpływ na sztywność samochodu
2. Mechanika
-swap na 1.6 16v z Fiata Sieny
-stożek Simoty
-przelotowy wydech na końcówce z kanta
-hamulce przód Uno Turbo/Siena na częściach Mikody i Steinhoffa
-płyn hamulcowy DOT4 Textar
-pompa hamulcowa z Uno o większym tłoku
-komplet miedzianych przewodów hamulcowych
-zestaw nowych serbskich amortyzatorów
-nowe wahacze na przodzie
-sklepany resor z 22 na 12cm
3. Wnętrze
-wywalone wszystko prócz deski i dywanu
-kubły Monza Race+
-kierownica sportowa Raid
-zestaw wskaźników w miejscu radia - temp. cieczy, ładowanie, zegarek
-obrotomierz na desce

Obrazek

: sobota 04 lip 2015, 23:38
autor: kazikM
Mierzyłeś ile teraz ma do setki?

: poniedziałek 06 lip 2015, 01:04
autor: Skandal
Nie było sensu zmierzyć, za małe sprzęgło, które pozwalało kręcić tylko do 4k. Zmierzę jak skończę swapować skrzynie, czyli na dniach ;-)

: wtorek 07 lip 2015, 16:04
autor: Cabrio
Co do Yugo Turbo , to kolego mogę Cię uspokoić , był taki sprzęt i to latał nieźle ale nie miał turbo :) Chociaż niektórzy myśleli ,że miał :)

: wtorek 07 lip 2015, 21:25
autor: kazikM
A ten?
Obrazek
Obrazek

Serbowie zle pisza ze mial turbo??
Tlumacz google
"1300EFI Turbo 105 koni mocy , sądzę, że w 1991 roku został zaprezentowany na targach , nieco niższym zawieszeniem i szerszymi kołami torze ,samochód odjechał po targach w Stanach Zjednoczonych, gdzie " zniknął ""

: środa 08 lip 2015, 00:39
autor: Skandal
Nope, nope, nope, Kazik to nie tak :-D Mowa była wcześniej o Yugo, które kiedyś latało po WWa i do tego też nawiązał Cabrio ;-)

Swoją drogą, Cabrio, wiesz coś jeszcze o tym Yugo? Istnieje, jeździ czy coś?

kazikM, z tego co kojarzę ów egzemplarza zachowały się tylko te 2 zdjęcia, chciałbym obok niego chociaż chwile postać, ciekawe co się z nim teraz dzieje :roll:

: środa 08 lip 2015, 18:40
autor: kazikM
Aaaa ok.Strzeliłem nie w temacie.

"Cabrio" to ten cabrio co chciał lusterka z niebieskiego yugo na złomie w warszawie?
Rozmawialiśmy wtedy o yugo.
A teraz może zakosił mi grill starego typu ze zgierza.;)


Ciekawe ile to kosztuje u "nich".
Kolektory dolotowe Yugo Sport

: wtorek 14 lip 2015, 01:40
autor: Skandal
Kazik, co z tymi kolektorami? Chyba nie w temacie jestem

Edit.

Już widzę, w sumie pierwszy raz na oczy

UP

Jutro najprawdopodobniej ostatni dzień walki z wybierakiem biegów - oby.
Wpadł też short-shifter i podwyższony drążek zmiany biegów, bo jak to Tata powiedział - "po co masz się po niego schylać jak jakaś p.. w golfie" :lol: :lol: :lol:

Ostatnio odebraliśmy od lakiernika jego fiata
Obrazek

Poskładać i będzie malinka :-)

Mam też do was Panowie pytanie? Montował ktoś z was do Zośki bądź Yugla stabilizator tylnej osi? W linku, który podesłał kazikM widzę taki patent i w sumie sam chętnie tez bym przetestował ;-)