Wisniowa? 1100p ze Szczecina
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Wisniowa? 1100p ze Szczecina
Witam, w końcu po 8 latach jestem gotowy aby zaprezentować swój samochód:D
Ale zacznę od początku.
W 2010 postanowiłem ze zakupie Z1100p miał to być samochód do zabawy, grzebania okazjonalnego itp. Pierwsza moja zastawa została zakupiona za zawrotną sumę 300 zł i wyglądała tak:
https://ibb.co/FWb1Wsq
https://ibb.co/BwYmtL1
W trakcie prac grzebania odkryłem ze pas przedni jest pęknięty w dwóch miejscach a nadkola przypominają durszlak:
https://ibb.co/Ct7WXTx
https://ibb.co/FsmV3Bg
Co doprowadzilo do oddania jej na złom i zakupu kolejnego samochodu:
https://ibb.co/WWk6Jf9
Tu od samego początku byłem nastawiony na większy remont. Chociaż z jednej strony liczyłem ze oddam samochód do warsztatu i powoli zostanie zrobiony. No okazało się inaczej. Sam począłem grzebać a im więcej grzebałem tym jeszcze więcej robót wychodziło.
https://ibb.co/DGScny2
https://ibb.co/wzPLFhS
https://ibb.co/zF2Kgtd
https://ibb.co/wRjYzXj
https://ibb.co/Q8r71FB
https://ibb.co/NyhGZdB
https://ibb.co/DKZXH3Z
https://ibb.co/WGB4jHz
Generalnie większość rzeczy zrobiłem sam. Wstawianie łatek, nowe progi generalnie całą blacharkę z przygotowaniem pod lakier.
https://ibb.co/9r7ctpL
https://ibb.co/qmM5ZNG
https://ibb.co/f09V12v
Następnie samochód lawetą pojechał do zaprzyjaźnionego warsztatu na lakierowanie.
https://ibb.co/9n6k6QC
https://ibb.co/MPdfb91
https://ibb.co/ZmgLR8T
https://ibb.co/xggC4CB
Kolejne co pozostało to wyposażenie.
[img] https://ibb.co/WcKmwvk
No i w wakacje 2015 roku remont został zakończony a przynajmniej tak się wydawało.
https://ibb.co/pzqbwDY
https://ibb.co/qBvRfbQ
Jedyne czego nie ruszyłem podczas remontu to silnik. Przyjąłem założenie ze skoro był w porządku przed wyjęciem to potem też nie powinno byc problemu. Wyszło inaczej. Wiec kolejne 4 lata powoli zbierałem fundusze oraz regenerowałem silnik. Wpuszczone zostały nowe tuleje w bloku, wał został wyszlifowany, zregenerowana została głowica i gaźnik. Nowe pierścienie, panewki itp. Parę dni temu samochód przeszedł przegląd wiec uznaje projekt za domknięty. Teraz pozostają tylko coniedzielne przejażdżki i polerowanie lakieru:D
https://ibb.co/dQNKtKt
https://ibb.co/BCrnkQK
https://ibb.co/k6jpWf7
Ale zacznę od początku.
W 2010 postanowiłem ze zakupie Z1100p miał to być samochód do zabawy, grzebania okazjonalnego itp. Pierwsza moja zastawa została zakupiona za zawrotną sumę 300 zł i wyglądała tak:
https://ibb.co/FWb1Wsq
https://ibb.co/BwYmtL1
W trakcie prac grzebania odkryłem ze pas przedni jest pęknięty w dwóch miejscach a nadkola przypominają durszlak:
https://ibb.co/Ct7WXTx
https://ibb.co/FsmV3Bg
Co doprowadzilo do oddania jej na złom i zakupu kolejnego samochodu:
https://ibb.co/WWk6Jf9
Tu od samego początku byłem nastawiony na większy remont. Chociaż z jednej strony liczyłem ze oddam samochód do warsztatu i powoli zostanie zrobiony. No okazało się inaczej. Sam począłem grzebać a im więcej grzebałem tym jeszcze więcej robót wychodziło.
https://ibb.co/DGScny2
https://ibb.co/wzPLFhS
https://ibb.co/zF2Kgtd
https://ibb.co/wRjYzXj
https://ibb.co/Q8r71FB
https://ibb.co/NyhGZdB
https://ibb.co/DKZXH3Z
https://ibb.co/WGB4jHz
Generalnie większość rzeczy zrobiłem sam. Wstawianie łatek, nowe progi generalnie całą blacharkę z przygotowaniem pod lakier.
https://ibb.co/9r7ctpL
https://ibb.co/qmM5ZNG
https://ibb.co/f09V12v
Następnie samochód lawetą pojechał do zaprzyjaźnionego warsztatu na lakierowanie.
https://ibb.co/9n6k6QC
https://ibb.co/MPdfb91
https://ibb.co/ZmgLR8T
https://ibb.co/xggC4CB
Kolejne co pozostało to wyposażenie.
[img] https://ibb.co/WcKmwvk
No i w wakacje 2015 roku remont został zakończony a przynajmniej tak się wydawało.
https://ibb.co/pzqbwDY
https://ibb.co/qBvRfbQ
Jedyne czego nie ruszyłem podczas remontu to silnik. Przyjąłem założenie ze skoro był w porządku przed wyjęciem to potem też nie powinno byc problemu. Wyszło inaczej. Wiec kolejne 4 lata powoli zbierałem fundusze oraz regenerowałem silnik. Wpuszczone zostały nowe tuleje w bloku, wał został wyszlifowany, zregenerowana została głowica i gaźnik. Nowe pierścienie, panewki itp. Parę dni temu samochód przeszedł przegląd wiec uznaje projekt za domknięty. Teraz pozostają tylko coniedzielne przejażdżki i polerowanie lakieru:D
https://ibb.co/dQNKtKt
https://ibb.co/BCrnkQK
https://ibb.co/k6jpWf7
- JurekC
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 293
- Rejestracja: piątek 08 cze 2007, 08:59
- Lokalizacja: Sulejówek
- Kontakt:
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
Fajnie. Dzięki za relację. Przyda się poglądowo dla wszystkich, którzy potencjalnie będą chcieli się zabrać za odbudowę Zastavy.
Gratuluję wytrwałości. Mam nadzieję, że zobaczymy ją na kolejnym zlocie w przyszłym roku.
Gratuluję wytrwałości. Mam nadzieję, że zobaczymy ją na kolejnym zlocie w przyszłym roku.
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
Haaa w pierwszym momencie myślałem że to auto naszego prezesa Jurka, bo podobna
@vysioo kiedy wpadasz na zlot?
@vysioo kiedy wpadasz na zlot?
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
sorki za pozna odpowiedz ale bylem w pracy trochę dłużej:P Przed wyjazdem do roboty zrobiłem jeszcze kilka jazd próbnych i przy większych obrotach silnik gubi zapłony. Wiec teraz skupie się na ogarnięciu fest układu zapłonowego i zasilania paliwem i tu moje pytanie czy ma ktoś jakiś dobry zakład który zrobi regeneracje gaźnika tak na fest? Oddałem magikowi w moich rejonach i niestety nie dość ze gaźnik ciekł po założeniu to nie wydaje mi się ze coś poza wypucowaniem go z zewnątrz zrobił.
co do zlotu to prawdopodobnie w tym roku mnie nie będzie gdyż w tym okresie znowu będę na wyjeździe.
co do zlotu to prawdopodobnie w tym roku mnie nie będzie gdyż w tym okresie znowu będę na wyjeździe.
- JurekC
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 293
- Rejestracja: piątek 08 cze 2007, 08:59
- Lokalizacja: Sulejówek
- Kontakt:
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
W temacie gaźnika to nie pomogę, bo twój rejon trochę odległy. Z tym przytykaniem na wyższych obrotach to może być parę przyczyn. Od strony zapłonu sprawdź kable wysokiego napięcia, przerywacz (ważna przerwa na stykach), cewkę, rozdzielacz i świece. Trzeba eliminować potencjalne przyczyny po kolei.
Z gaźnikiem to sprawdź czy ci nie przelewa, bo może masz pływak za wysoko ustawiony. W książce serwisowej znajdziesz wartości ustawienia pływaka.
Z gaźnikiem to sprawdź czy ci nie przelewa, bo może masz pływak za wysoko ustawiony. W książce serwisowej znajdziesz wartości ustawienia pływaka.
-
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
no własnie liczyłem na to ze jak oddaje do majstra gaźnik na regeneracje to to będzie e wykonane tak jak definicja na to wskazuje. Jak coś to jestem gotowy podesłać gaźnik kurierem czy coś jeśli macie kogoś kto podejdzie do tego profesjonalnie.
narazie lecę wszystko po kolei. Kable nowe, świece nowe, teraz walczę z aparatem i rozdzielaczem.
narazie lecę wszystko po kolei. Kable nowe, świece nowe, teraz walczę z aparatem i rozdzielaczem.
- piurek324
- Użytkownik
- Posty: 41
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2015, 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
Polecam gaźnikowca
http://reges.home.pl/autoinstalator/wor ... na-glowna/
mod. gdyby stronka padła, załączam zrzuty ekranu:
główna, o nas, kontakt
http://reges.home.pl/autoinstalator/wor ... na-glowna/
mod. gdyby stronka padła, załączam zrzuty ekranu:
główna, o nas, kontakt
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
Cześć,
Ostatnio kupiłem zestaw naprawczy do mojego dwugardziełowego Webera bo potrzebowałem uszczelkę. Znalazłem firmę Eter-Mot (link i namiary poniżej) i jestem bardzo zadowolony. Mówią, że zajmują się też regeneracją gaźników. Gwarancji nie dam, ale gdybym potrzebował, miałbym zaufanie do nich, bo na wiele moich skomplikowanych pytań odpowiedzieli bardzo fachowo.
http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?menu=1
Sklep: eter-mot.com / eter-mot.abc24.pl
Właściciel: Stefania Orłowska-Eterowicz
Nazwa firmy: ETER-MOT
Mail: eterowicz@eter-mot.com
Adres: 05-092 Łomianki M. Rodziewiczówny 5/7
Telefon: (22) 751-19-53, 664-996-211, 602-772-052 (T-Mobile), magazyn czynny: 10.00-14.00
NIP: 118-005-16-94
Regon: 016076410
Serdecznie pozdrawiam.
Ostatnio kupiłem zestaw naprawczy do mojego dwugardziełowego Webera bo potrzebowałem uszczelkę. Znalazłem firmę Eter-Mot (link i namiary poniżej) i jestem bardzo zadowolony. Mówią, że zajmują się też regeneracją gaźników. Gwarancji nie dam, ale gdybym potrzebował, miałbym zaufanie do nich, bo na wiele moich skomplikowanych pytań odpowiedzieli bardzo fachowo.
http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?menu=1
Sklep: eter-mot.com / eter-mot.abc24.pl
Właściciel: Stefania Orłowska-Eterowicz
Nazwa firmy: ETER-MOT
Mail: eterowicz@eter-mot.com
Adres: 05-092 Łomianki M. Rodziewiczówny 5/7
Telefon: (22) 751-19-53, 664-996-211, 602-772-052 (T-Mobile), magazyn czynny: 10.00-14.00
NIP: 118-005-16-94
Regon: 016076410
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Wisniowa? 1100p ze Szczecina
Ciekawa historia, póki linki zdjęć jeszcze działają, ściągnę je na nasz serwer klubowy, stąd nie znikną.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości