Gleba

Co można pożytecznego zrobić w Zastavie ?
Kichu
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: czwartek 29 maja 2014, 22:09
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Gleba

Post autor: Kichu » wtorek 10 cze 2014, 05:39

Witam. Chciałbym obniżyć swoją Zośkę. Nie chodzi mi o całkowitą glebę lecz o lekkie obniżenie. Moje pytanie brzy czy wystarczy tylko skrócić sprężyny ? Chodzi mi o coś takiego http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 10&ndsp=20

mcbazo
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 10:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mcbazo » wtorek 10 cze 2014, 17:13

Sprężyny i amory od fiata 127-przód i sklepany resor tył i masz coś takiego:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32b ... 7e0b5.html

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » wtorek 10 cze 2014, 17:24

tak jak napisał przedmówca, skrócenie sprężyn niewiele da poza tym że moga być tylko problemy, ale zanim zglebisz sprawdź stan przodu, jak jest popękany to porzadnie wzmocnij
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Kichu
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: czwartek 29 maja 2014, 22:09
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Kichu » wtorek 10 cze 2014, 19:48

No jednak muszę z tym poczekać bo okazało się ze silnik wcina olej i jest do poważnego remontu. I teraz nie wiem czy szukać nowego oryginalnego czy może coś mocniejszego albo naprawa.

mcbazo
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 10:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mcbazo » wtorek 10 cze 2014, 20:48

yugo 1.3,uno 1.5 to takie najłatwiej dostępne i w miarę tanie.a dalej to już morze kombinacjii ...

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » wtorek 10 cze 2014, 22:35

dokładnie: Yugo 1,3, Fiat Uno 1,5 i 1,4 ale tu już przenosisz z układem wtryskowym, Fiat tipo 1,4, 1,6 OHC (też wtrysk), Fiat Ritmo 1,5, Fiat Siena/Palio 1,4 (wtrysk), najbardziej ekstremalnie 1,6 16V Bravo/Brava/Marea/Multipla/Siena/Palio

najłatwiej zdobyć 1,4 i 1,6 16V
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Kichu
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: czwartek 29 maja 2014, 22:09
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Kichu » wtorek 10 cze 2014, 22:48

A jak z montażem ? Trzeba duzo kombinować ?

[ Dodano: 2014-06-11, 05:44 ]
Może inaczej. Coś mocnego coś co nie stworzy problemów w montażu bo jak już wstawiać inny silnik to raz a porządnie ;) I zarazem ekonomicznego.

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » środa 11 cze 2014, 06:23

Kichu pisze:A jak z montażem ? Trzeba duzo kombinować ?

[ Dodano: 2014-06-11, 05:44 ]
Może inaczej. Coś mocnego coś co nie stworzy problemów w montażu bo jak już wstawiać inny silnik to raz a porządnie ;) I zarazem ekonomicznego.
tu miało być o glebie, odpowiem na Twoje pytanie w temacie o Swapie i wrzucę tu link, ale zrobię to później po południu, łącznie ze zdjęciami silnika z 1,4 z Tipo bo takowy mam w pracy
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » czwartek 12 cze 2014, 22:02

ja mogę sprzedać swoje 1.6 16v z montażem ...
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » piątek 26 gru 2014, 14:04

Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » piątek 26 gru 2014, 14:18

Widziałem już jakiś czas temu na stronie MTSa, raczej jakiś błąd, co z tyłu miałaby niby robić sprężyna?

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » sobota 27 gru 2014, 13:42

Błąd to niekoniecznie. Wszystkie sprężyny tak oznaczają. Obojętnie czy ma samochód takowe czy nie.
Ciekawe względem 127 jak to wygląda i jak się zachowuje...
W polspringu jeszcze robią?
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » czwartek 08 sty 2015, 00:57

Co do gleby znalazłem coś takiego
http://www.kupindo.com/Automehanika/238 ... winde-Yugo
z transportem do pl wychodzi pod 700zł, patrząc, ze zestaw poskładany jest na Bilsteinach B4 to chyba cena nie jest zbyt wygórowana, co sądzicie?

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » środa 14 sty 2015, 20:21

No amory to nie wszystko ;)
Na moje to lepiej samemu zrobić. Na fotkach za wiele nie widać. Sprężyna na moje ma wżery...
Sprężyny nawijają w Polspringu, można jakiś coilover kit kupić.
No i regulacji mało. Normalny gwint ma 20-100, czasem 120. Oczywiście minus.
For egzample: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-c ... 44448.html
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » środa 14 sty 2015, 20:46

Myślałem o tym, tuleje sa aluminiowe, a na tych springach jest mur, beton, pytałem na forum hondy bo poważnie and tym myślałem. Takie tuleje trzeba by dać tokarzowi do zrobienia no i springi nawinąć, ew zapożyczyć z innego gwintu. No i zostaje charakterystyka pracy amora, która nie jest najlepsza, na wiosnę bedę sprzedawał motocykl i zastanowię się nad tym serbskim zestawem ;-)

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » środa 14 sty 2015, 22:37

po co te tuleje gwintowane to i tak nic nie daje
Zastava 1600 DOHC

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości