Zastava z Belgradu

Tu piszemy na tematy luźno powiązane lub w ogóle nie związane z Zastavami
Awatar użytkownika
Cabrio
Doświadczony użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: czwartek 02 lip 2015, 15:09
Lokalizacja: Yu
Kontakt:

Post autor: Cabrio » niedziela 01 lip 2018, 22:30

Wszystko się prawie zgadza :

Przodek Floridy jest z Ritmo razem z kielichami i podłużnicami (coś jak płyta podłogowa)
Jednak jest to zupełnie odrębne auto i nie można powiedzieć ,że jest zlepkiem z czegoś tam , bo nie jest.
Początki produkcji Floridy to jednak końcówka 1987 rok a nie 1988.
Niestety Florida nie dostała kołyski tylko stare zawieszenie z Ritmo tak jak i przodek a to wielka szkoda. Podłużnice są ciut zbyt słabe do masy auta no ale nie ma tragedii.
Generalnie bardzo ładne auto , a po wojnie niestety sporo zubożone ze względu na problemy materiałowe. Najładniejsze środki były do połowy lat 90. Przejechałem takim autem około 200 000 km i w porównaniu do Zastav to chyba jednak jest różnica jakościowa bo nie robiłem przy tym aucie kompletnie nic po za klockami i osłoną przegubu 2 x.

Przy okazji dla posiadaczy Korali (tyczy się to sterowników z podciśnieniem) - Florida'91 ma nieco inny program sterujący silnikiem co powoduje,że ma więcej o 3 KM :)

PS

Tą Floridę Kolegi widziałem na Zaciszu obok kościoła :) a powoziła nią pewna Pani.
Masz już te najnowsze zegary (też mam takie :) ) chyba najładniejsze po tych pierwszych bo reszta to porażka - szczególne te rosyjskie.
Widzę ,że nie ma przebiegu na wyświetlaczu (może to kwestia migawki w aparacie) - mam Kolego dokumentację do tej deski jak i do EEPROM-u.

Widzę,że masz Kolego elektryczne szyby , z tyłu także ?
--
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości