Falowanie obrotów 1.1 EFI i drążki kierownicze

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Falowanie obrotów 1.1 EFI i drążki kierownicze

Post autor: Skandal » niedziela 15 cze 2014, 22:04

Witam, od kupna w moim yugo falują obroty, oczywiście ten problem objawia się tylko na "wolnych". Silnik 1100 na wielopunkcie. Drugie pytanie tyczy się drążków kierowniczych, chciałbym spytać, czy te będą pasować

http://allegro.pl/fiat-126-127-seat-zas ... 51089.html

http://allegro.pl/koncowka-drazka-fiat- ... 55646.html

Z góry dziękuję za pomoc :-)

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » czwartek 19 cze 2014, 23:26

Z tego co jest napisane w ogłoszeniu to drążki powinny pasować. Co od końcówek to jak założysz te drążki to też powinno spasować.
Obroty mogą Ci falowac z powodu zabrudzonego albo uszkodzonego silniczka krokowego.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » niedziela 22 cze 2014, 17:19

Wielkie dzięki :-D Pojawił się kolejny problem, po wyczyszczeniu silniczka obroty całkiem przestały falować, lecz wolne obroty trzymają się w granicach 1100. Da się je jakoś wyregulować czy to już amen silniczka krokowego?

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » niedziela 22 cze 2014, 17:42

Jak masz wielopunktowy wtrysk to za wolne obroty odpowiedzialny jest komp i właśnie silniczek krokowy, ale nie znam budowy układu zasilania w yugo więc szczegółami nie pomogę. Ale w tych urządzeniach szukaj przyczyny. Możesz też sprawdzić czy sonda lambda nie jest zaświniona. A także czy czujnik temp. nie jest uszkodzony.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Gość

Post autor: Gość » niedziela 22 cze 2014, 23:31

Okej, jak najlepiej wyczyścić sondę? Musze przyznać, że jest strasznie okopcona. I gdzie znajdę czujnik temperatury? Btw, oznaczenia na sondzie wskazują na vw/audi, zbyt wysokie obrotowy miga być tego przyczyną?

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » niedziela 22 cze 2014, 23:33

Przepraszam, zapomniałem się zalogować :oops:

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » czwartek 26 cze 2014, 20:43

Gość pisze:I gdzie znajdę czujnik temperatury?
powinieneś mieć dwa, jeden w Zastavie jest w głowicy, ale gdzie w Yugo jest ten od kompa to tego nie wiem.
Gość pisze: jak najlepiej wyczyścić sondę? Musze przyznać, że jest strasznie okopcona
ja miałem w jednym aucie zawaloną kawałkiem nagaru. Możesz spróbować wymyć ją w PB.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » czwartek 26 cze 2014, 22:31

a nie zaciąga lewego powietrza jakimiś wężykami... zobacz czy odma nie kopci i pluje olejem
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » piątek 27 cze 2014, 11:58

internet, dzięki, sonda niby czyści się samoczynnie przy temp. 600-700 stopni, grzałem ją godzinę opalarką, ale nie wiem jaką ostatecznie temperaturę może z siebie wykrztusić. Znalazłem regulowanie wolnych obrotów
Obrazek

Silniczek skłąda się z 2 części, stałej (ta z 2 wężami) i ruchomej (przez jej obrót zmieniają się oborty na biegu jałowym), która jest uchwycona gumą, jednak nie mogę tym złapać dobrych obrotów, albo za wysoko, albo za nisko, a jak jest okej to znów skacze po obrotach.

roźek, odma jest okej, nie kopci, nie pluje, na zdjęciu zaznaczyłem "x" wężyk, który jest już dość zgremniały, w najbliższym czasie go wymienię i dam znać czy się poprawiło :-)

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » piątek 27 cze 2014, 12:54

w moim po wymianie tego wężyka się uspokoiło
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Awatar użytkownika
Skandal
Doświadczony użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: niedziela 18 maja 2014, 11:35
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Skandal » wtorek 29 lip 2014, 02:54

Pojechałem do Polmozbytu, dobrali mi podobny z poloneza, przyciąłem go, by długość odpowiadała oryginałowi i również się uspokoiło, dzięki za pomoc :-D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość