Strona 4 z 6
: piątek 13 mar 2015, 23:21
autor: Marcelek
ja mam blokady
: sobota 14 mar 2015, 09:20
autor: roźek
nie robiliście silnika 16v od renault tam nie ma nawet klina na wałkach hehe a do fiata blokady za 100zł idzie dostać choć one wg mnie są we fiacie nie potrzebne boznaki można sobie samemu narysować
: piątek 20 mar 2015, 22:53
autor: Skandal
internet, problem jest właśnie taki, że 16v nie ma cech
Marcelek , masz też klucz do napinacza?
roźek, słyszałem, radzili mi też tak znajomi, jednak po rozmowie a byłym pracownikiem ASO Fiata dowiedziałem sie, że szesnastki z właśnie tak ustawianym rozrządem często przyjeżdżały na rozrząd i remont głowicy
Wolałbym załatwić blokady, oddać mu auto na kilka dni i mieć to zrobione jak należy bez kombinacji
UP
Progi jak i słupek wstawione - zostało dokończyć szpachlowanie i porządnie zakonserwować podłogę.
Zacząłem grzebać przy tylnym pasie by przygotować go pod oryginalne podświetlenia tablicy no i sie zaczęło... teraz wiem, że zamiast zamawiać na wakacje reperaturki tylnego pasa muszę szukać całego pasa
Póki co podratuje ten, ale tak jak mówię przed malowaniem będę musiał wstawić nowy
: niedziela 22 mar 2015, 21:59
autor: MARAS
Widzę, że prace cały czas do przodu idą... Ładnie, ładnie.
Czekam na efekt końcowy :D Najszybszy Oral w Polsce bedzie
: niedziela 17 maja 2015, 12:49
autor: Skandal
Dzięki
Czy najszybszy to nie wiem, słyszałem o jakimś Yugo Turbo w Warszawie
Poszukałem po serbskich stronach i nie znalazłem ani jednego pasa
Pooglądałem tez serbskie forum i śmiało mogę powiedzieć, że gorsze pasy ratowali to i ja spróbuję
Zrobiłem wczoraj konkretny przegląd hamulców, praktyki miesięczne miałem w Mitsubishi to się "naumiałem"
Grzyb mówił prawdę, tył był wymieniony, bębny bez jakiegokolwiek rantu, na szczekach od groma mięsa i cylinderki suche, wyczyściłem szczotką druciana na wiertarce bębny i pomalowałem farbą żaroodporna w czerń i od razu lepiej to wygląda :) Przód wygląda prawie tak dobrze jak tył, poczyściłem ślizgi i poskładałem na smarze miedzianym - mimo, ze przód jest w bardzo fajnym stanie to i tak musi wylecieć.
I po takim odpoczynku wziąłem się znów za blachę:
I tyle zrobiłem wczoraj, dziś zamknąłem prawą stronę i zacząłem robić lewą, bateria w telefonie padła to i zdjęć lewej strony nie mam
UP
Cały czas do przodu - downgrajdowe zderzaki naprawione żywica i wyszpachlowane kitem do zderzaków, zostało pomalować
Spasowanie drzwi po wspawaniu słupka A - wstawione tak na szybko, jak wszystko będzie poskładane to dopiero będę się spuszczał nad ich ustawieniem.
Mocowania kompa z yugo zostały wycięte i wspawane nowe tak by komp z 16v siedział tak jak powinien a nie "jakoś tak", dodane też gumowe amortyzatory drgań by nie dostawał po dupie od wibracji
Podłoga została jeszcze raz wyczyszczona i wymalowana w biel
Obspawalem też dziś mocowania wahaczy
Zakonserwowałem też profile zamknięte tak by wszędzie się wylewało
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-05-17, 12:40 ]
Doszły tez nowe amory
i wahacze
hamulce też
Środek ewidentnie do wymycia.
Długo jazdą sie nie nacieszyłem, zalazłem prawie pełny bak i po 10km Yug padł, umarła pompa paliwa, nowa kosztuje 900-1100zł, pobawiłem sie tym wczoraj trochę i wszystko jest już przygotowane pod zewnętrzna pompę z trucka, teraz tylko muszę ją posiąść ;)
: niedziela 17 maja 2015, 13:29
autor: kazikM
Bardzo ładnie to wszystko wyszło ci.
Dużo lepiej wygląda ze starym grillem chociaż dziwnie się prezentuje z obwódkami lamp w kolorze.
Gdzieś widziałem zdjęcie jak ktoś zasłonił lampy grillem.Od błotnika do błotnika grill, jak maszynka do golenia.
To dopiero fajnie wyglądało.
Co to jest to białe na grillu?Opaski zaciskowe???
: niedziela 17 maja 2015, 17:51
autor: sid
tak z ciekawości - to cento co tam stoi na zdjęciu to seria 1.1, czy coś mocniejszego?
a yugo bym trochę niżej posadził
no i czekamy na jakiś filmik jak się odpycha
: niedziela 17 maja 2015, 22:33
autor: Skandal
kazikM, dzięki
Grill, okulary, zderzaki i kilka plastikowych pierdołek leci jutro do malowania, widziałem te grille typu "charger", fajne są, ale chyba jednak wolę serie
Na grilu póki co są trytytki, grill doszedł do mnie w 2 częsciach, a że wykonany jest z jugoplasticu to nie dość, ze nie dało się go pospawać to żadne kleje go nie łapały, jutro zrobię w nim rowki, zaaplikuje mniejsze czarne trytytki i po malowaniu raczej ich widać nie będzie
sid, cento kumpla, póki co seria, plany są, ale jak zwykle z pieniędzmi jest różnie
Yugo będzie niżej, ale tylko za sprawą jakiegoś serbskiego zestawu, cięcie sprężyn pod żadnym pozorem nie wchodzi w grę, Yugo po wymianie amorów i wahaczy prowadzi się tak dobrze, tak pewnie, ze jest to coś niesamowitego, nigdy tak dobrze żadnym innym autem mi się nie jeździło
Dziś Yug zaliczył polerkę
Na koniec dnia Yug znów pozbył się kółek, jutro malowanie grila, zderzaków, okularów i kilku plastikowych pierdółek oraz montaż plastików w nadkola :)
: poniedziałek 18 maja 2015, 09:48
autor: Marcelek
Pompa z trucka nie podoła, jest z jednopunktu, kup zewnętrzną uniwersalną pompę koszt około 100, pamiętaj by miała ciśnienie minimum 3 bar
: poniedziałek 18 maja 2015, 10:35
autor: Skandal
Na pewno będzie za słaba? W danych katalogowych pisze, ze pcha 3 bary
: wtorek 19 maja 2015, 01:03
autor: roźek
wsadź normalną do baku bo z tymi zewnętrznymi to różnie bywa z zaciąganiem jak ssanie jest od góry a nie z dna od dołu
: wtorek 19 maja 2015, 20:16
autor: kazikM
Czemu masz ten grill na zipy?
Nie masz mocowań?
Grill jest z ABS i bardzo ładnie się spawa i odtwarza ubytki.
Ja u siebie tworzyłem mocowania i naprawiałem jeden okular do lampy.
Część lutownicą a część spawarką do plastiku.
: niedziela 31 maja 2015, 00:58
autor: Skandal
kazikM, jakich mocowań? Przy spawaniu plastik zaczął się węglić nie wiązać wiec temat zostawiłem, w grillu małym pilniczkiem zrobiłem rowki i tam powiązałem go małymi trytytkami.
W sumie 4 dni temu pykła rocznica zakupu, a 2 dni temu minęła rocznica dnia, w którym Yug miał iść na przetop przez brak kupców, na szybko co zostało przez ten rok zrobione:
1. Generalny remont blacharski
-nowe progi zew/wew przywiezione z Serbii
-nowe podłużnice z blachy 2.5mm
-odtworzony słupek A, który w sumie sam od siebie się zutylizował
-reanimacja tylnego pasa
-od groma łat w różnorakich i nieróżnorakich miejscach
-rozpórka przednia robiona na zamówienie
-rozpórka tylna DIY
-buda obspawana we wszystkich miejscach mających wpływ na sztywność samochodu
2. Mechanika
-swap na 1.6 16v z Fiata Sieny
-stożek Simoty
-przelotowy wydech na końcówce z kanta
-hamulce przód Uno Turbo/Siena na częściach Mikody i Steinhoffa
-płyn hamulcowy DOT4 Textar
-pompa hamulcowa z Uno o większym tłoku
-komplet miedzianych przewodów hamulcowych
-zestaw nowych serbskich amortyzatorów
-nowe wahacze na przodzie
-sklepany resor z 22 na 12cm
3. Wnętrze
-wywalone wszystko prócz deski i dywanu
-kubły Monza Race+
-kierownica sportowa Raid
-zestaw wskaźników w miejscu radia - temp. cieczy, ładowanie, zegarek
-obrotomierz na desce
: sobota 04 lip 2015, 23:38
autor: kazikM
Mierzyłeś ile teraz ma do setki?
: poniedziałek 06 lip 2015, 01:04
autor: Skandal
Nie było sensu zmierzyć, za małe sprzęgło, które pozwalało kręcić tylko do 4k. Zmierzę jak skończę swapować skrzynie, czyli na dniach
: wtorek 07 lip 2015, 16:04
autor: Cabrio
Co do Yugo Turbo , to kolego mogę Cię uspokoić , był taki sprzęt i to latał nieźle ale nie miał turbo :) Chociaż niektórzy myśleli ,że miał :)
: wtorek 07 lip 2015, 21:25
autor: kazikM
A ten?
Serbowie zle pisza ze mial turbo??
Tlumacz google
"1300EFI Turbo 105 koni mocy , sądzę, że w 1991 roku został zaprezentowany na targach , nieco niższym zawieszeniem i szerszymi kołami torze ,samochód odjechał po targach w Stanach Zjednoczonych, gdzie " zniknął ""
: środa 08 lip 2015, 00:39
autor: Skandal
Nope, nope, nope, Kazik to nie tak
Mowa była wcześniej o Yugo, które kiedyś latało po WWa i do tego też nawiązał Cabrio
Swoją drogą,
Cabrio, wiesz coś jeszcze o tym Yugo? Istnieje, jeździ czy coś?
kazikM, z tego co kojarzę ów egzemplarza zachowały się tylko te 2 zdjęcia, chciałbym obok niego chociaż chwile postać, ciekawe co się z nim teraz dzieje
: środa 08 lip 2015, 18:40
autor: kazikM
Aaaa ok.Strzeliłem nie w temacie.
"Cabrio" to ten cabrio co chciał lusterka z niebieskiego yugo na złomie w warszawie?
Rozmawialiśmy wtedy o yugo.
A teraz może zakosił mi grill starego typu ze zgierza.;)
Ciekawe ile to kosztuje u "nich".
Kolektory dolotowe Yugo Sport
: wtorek 14 lip 2015, 01:40
autor: Skandal
Kazik, co z tymi kolektorami? Chyba nie w temacie jestem
Edit.
Już widzę, w sumie pierwszy raz na oczy
UP
Jutro najprawdopodobniej ostatni dzień walki z wybierakiem biegów - oby.
Wpadł też short-shifter i podwyższony drążek zmiany biegów, bo jak to Tata powiedział - "po co masz się po niego schylać jak jakaś p.. w golfie"
Ostatnio odebraliśmy od lakiernika jego fiata
Poskładać i będzie malinka
Mam też do was Panowie pytanie? Montował ktoś z was do Zośki bądź Yugla stabilizator tylnej osi? W linku, który podesłał
kazikM widzę taki patent i w sumie sam chętnie tez bym przetestował