wskaźnik poziomu paliwa

Awatar użytkownika
Kowal
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: poniedziałek 26 lip 2010, 14:05
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

wskaźnik poziomu paliwa

Post autor: Kowal » poniedziałek 12 maja 2014, 10:21

Koledzy mam problem ze wskaźnikiem paliwa mianowicie wymieniłem nowy czujnik poziomu paliwa w zbiorniku do czujnika ida dwa kable i nic sie nie dzieje wytłumaczcie mi jak to działa dodam że jak przytknę do jednego z kabli kabel z prądem to rezerwa się zapala a wskaźnik nic nie reaguje

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » wtorek 13 maja 2014, 09:35

poprowadź do baku dodatkową masę
Zastava 1600 DOHC

Awatar użytkownika
Kowal
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: poniedziałek 26 lip 2010, 14:05
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: Kowal » środa 14 maja 2014, 09:31

właśnie tak robiłem i nic ale przeczyściłem styki na płytce w liczniku i git chodzi ;)) Jeszcze jedno pytanie muszę wymienić stary czujnik na nowy a wiem ze w starszych wersjach zastaw był dostęp w bagażniku może podali byście mi wymiary w którym miejscu znajduje się ten czujnik i sobie wytnę ładny otwór bo spuszczanie paliwa i demontaż zbiornika mi się nie uśmiecha :D

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » środa 14 maja 2014, 09:44

w nowszych od 83 wzwyż, odstęp jest na tyle mały że tylko wymontowanie zbiornika wchodzi w gre, cięcie z zamontowanym zbiornikiem to jak rozbrajanie bomby młotkiem i przecinakiem
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

Gość

Post autor: Gość » środa 14 maja 2014, 12:52

moja jest z 81 roku czyli gra nie warta świeczki trudno to muszę go wyciągnąć ... tylko wiem ze pływaki lubieja sie zacinać a taka klapka to by była jak złoto

Awatar użytkownika
Piotrek-FSO
Obiecujący użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 11:33
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Piotrek-FSO » środa 14 maja 2014, 14:42

Zacinają się, bo w wersji z powrotem paliwa (od ok. 78-79 -> ) jest taki śmieszny tłoczek, który się zaciera. Najlepiej go usunąć. W Yugo Skala już nie było tego plastikowego tłoczka, tylko był sam pływak, tak jak w wersji bez powrotu paliwa
* Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
* Polski Fiat 128 Sport
* Zastava 101
* Zastava 101S 1300

Obrazek

Gość

Post autor: Gość » niedziela 18 maja 2014, 08:33

Jeśli założysz bak mocno go przechylając to jest duża szansa że własnie ten tłoczek o którym Piotrek-FSO pisze się zatnie... trzeba zakładać go w miarę możliwości poziomo, nie jest łatwo ale daje radę

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość