Strona 3 z 3

: czwartek 28 sie 2014, 12:24
autor: Skandal
Moje 1.1 pada, pije dużo oleju i poci się z każdego możliwego miejsca :-/ Chciałbym wstawić mu 1.4, żeby wszystko było już przygotowane pod 1.6, które zamierzam kupić po zimie i remontować jak i przygotować pod poziome gaźniki, aczkolwiek w 1.4 zależy mi na monowtrysku, macie na to jakiś pomysł?

EDIT

Porozglądałem się trochę i znalazłem silnik dedry 1.6 na wielopunkcie w rzekomo bardzo dobrym stanie za 400zł do negocjacji - cały, kompletny. Co o tym myślicie? Jak zawsze boję się elektryki, nie wiem jak ogarnę wtryski, zapłon i resztę pierdół. W zapasie mam też 4 gaźniki z moto i sprzęt do strojenia ów gaźników, ale bądź co bądź chciałbym, żeby spalanie trzymało się w normie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi :)

Pozdrawiam :)

: czwartek 11 wrz 2014, 23:42
autor: roźek
Marcelek pisze:tylko że niewiele to da, chyba że pada Ci silnik, albo nie ogarniasz osprzętu, ja bym to 1,4 postawił na osprzęcie od Yugo
też bym tak zrobił

: piątek 12 wrz 2014, 00:31
autor: Marcelek
Skandal pisze:Moje 1.1 pada, pije dużo oleju i poci się z każdego możliwego miejsca :-/ Chciałbym wstawić mu 1.4, żeby wszystko było już przygotowane pod 1.6, które zamierzam kupić po zimie i remontować jak i przygotować pod poziome gaźniki, aczkolwiek w 1.4 zależy mi na monowtrysku, macie na to jakiś pomysł?

EDIT

Porozglądałem się trochę i znalazłem silnik dedry 1.6 na wielopunkcie w rzekomo bardzo dobrym stanie za 400zł do negocjacji - cały, kompletny. Co o tym myślicie? Jak zawsze boję się elektryki, nie wiem jak ogarnę wtryski, zapłon i resztę pierdół. W zapasie mam też 4 gaźniki z moto i sprzęt do strojenia ów gaźników, ale bądź co bądź chciałbym, żeby spalanie trzymało się w normie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi :)

Pozdrawiam :)
albo jedziesz albo oszczędzasz

: niedziela 14 wrz 2014, 23:34
autor: roźek
to wsadzaj 1.6 16v masz 100KM bez kombinacji i prosty wtrysk a nie jakieś spi

: poniedziałek 15 wrz 2014, 23:21
autor: Skandal
16V nawet bardzo mnie kusi :-P Jak wygląda ten "prosty wtrysk"? Silnik ma osobną wiązkę, czy jest zintegrowana z wiązką budy? W Roverze przykładowo silnik ma swoja wiązkę i za pomocą dwóch kostek, jednej - 5 kabli - plus po stacyjce, pompa paliwa, sygnały do obrotka etc. i drugiej - stały plus i obok tego stała masa. W 16V bolą mnie też trochę koszty części zamiennych typu rozrząd, sprzęgło itd :-/ A jak ze skrzynią, wiem, że pasuje na łapy, ale wytrzyma cos o takiej mocy?

: wtorek 23 wrz 2014, 21:03
autor: KubuS
Podłączę się pod temat. :)
Wrzuciłby ktoś zdjęcie szesnastki w Zośce, ciekawi mnie jak to wygląda. Trudno jest dostać 1.3 w miarę przyzwoitym stanie? Wgl czy poza 1.1 i 1.3 jakiś silnik ma pompkę na bloku?

: wtorek 23 wrz 2014, 22:09
autor: roźek

: piątek 26 wrz 2014, 19:07
autor: KubuS
Jak się sprawuje silniczek? Zadowalająco śmiga? :D BTW skrzynia seryjna czy piąteczka?

: sobota 27 wrz 2014, 21:54
autor: roźek
miałem 5tkę od ritmo ale była za długa i synchronizatory się sypały teraz mam 4rkę w obudowie od ritmo żeby większe sprzęgło się zmieściło...

ps silnik do sprzedania reszta też albo całość

Re: tuning silnika 1.1

: środa 30 wrz 2015, 12:21
autor: corniak
W celu podwyższenia mocy można zmienić tłumik najlepiej w całości - kolektor plus reszta. Ponadto sportowy filtr powietrza. Ponadto można się pobawić w modyfikację kolektorów dolotowych. Sa możliwości... wszystko zależy od budżetu.