Remont Z1100p rocznik 81

problemy techniczne i porady
vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » sobota 01 gru 2012, 08:35

to jak to jest z tą klapą bagażnika?? ma ona tak tak się przesuwać na wszystkie strony czy nie??

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » sobota 01 gru 2012, 22:18

nie
Zastava 1600 DOHC

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » niedziela 02 gru 2012, 11:54

a jakie środki remontowe mam podjąć żeby temu zapobiec??

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » niedziela 02 gru 2012, 17:48

albo masz luz na zawiasach albo jeździ cała buda ew pęknięta belka resora
Zastava 1600 DOHC

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » niedziela 02 gru 2012, 19:27

no to zawiasy odpadają, Belki jeszcze nie oglądałem dokładnie chodzi o to ze jak pchaliśmy go ostatnio z garażu do garażu nie koniecznie po prostej równej drodze to ojciec który napierał na tył mówił że strasznie chodzi cała klapa bagażnika. To co ewentualnie zrobić jak się okaże ze belka jest dobra?? powspawywac jakieś wzmocnienia??

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » poniedziałek 03 gru 2012, 16:14

Możne ewentualnie obspawać zgrzewy. A jak z przodem? Sprawdzałeś ruszając kierownicą jak pracuje maska? Tzn otwórz maskę ale jej nie podnoś i poruszaj kierownicą - ostre krótkie ruchy lewo prawo . Jak róg maski stuka o błotnik czy podszybie to masakra hehe.
ps jakie masz przebiegi tej zastavy?
Zastava 1600 DOHC

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » poniedziałek 03 gru 2012, 17:12

hmmm Generalnie teraz jest wszystko rozebrane i wybebeszone maska zdjęta silnika nie ma itp. Chyba tego nie sprawdzałem ale nie wydaje mi sie ze cos takiego mogło mieć miejsce bo często byl pchany ten samochód i nie rzuciło sie to w oczy.

przebieg tez nie jest do konca znany bo ja ją mam z przebiegiem 2000 bo zmieniany był licznik a poprzedni własciciel albo tez to ukrył albo tez nie wiedział. a co trzeba zrobic jesli sie tak by działo że maska sie rusza?? bo jak go złoże i sie to okaze to znowu rozbierac to dupa a teraz chyba nie sprawdzę tego jak on se luźno sto?? ale co jak co wydaje mi sie ze z przodu powinien byc w miarę a Tył może cos byc bo ten gościu mial wsadzone dodatkowe pióro do resora z tyłu i dopiero ja to zmieniłem bo on woził jakies cięższe rzeczy tam.

Awatar użytkownika
Marcelek
Weteran forum
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Marcelek » poniedziałek 03 gru 2012, 20:17

a uszczlke włożyłes od klapy? jeżeli nie to załóż i zobacz bo bez uszczelki ma prawo latać
Zastava 1100p Mediteran '81

FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » sobota 05 sty 2013, 16:08

Chciałbym się pochwalić dzisiaj założyłem swój pierwszy próg w życiu:D

http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 419tn.jpg/

Awatar użytkownika
MARAS
Doświadczony użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: czwartek 06 lip 2006, 20:47
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: MARAS » sobota 05 sty 2013, 22:32

Można? Jak się chce to można :mrgreen:
Walcz, sezon coraz bliżej.
BTW w Toruniu druga Mediteranka się remontuje :-D
Były: ZASTAVA 1100p '77, POLONEZ CARO '94, Suzuki Swift 1.3, Fiat Brava 1.6 16V, AUDI 80 B4 2.8 V6, Citroen Xsara, Mercedes 200D
Jest:
BMW e39 523i Touring
-BMW e34 525i Touring
-ZASTAVA 1100p Mediteran '80 FOREVER!!!!!!!

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » sobota 26 sty 2013, 09:05

Witam wszystkich:)

Prośbę mam małą czy mógłby ktoś porobić zdjęcia swojej zastawy i mi podesłać konkretnie potrzebuje miejsc gdzie próg z przodu i z tyłu łączy się z nadkolem, oraz tyłu samochodu od spodu tam jak jest tablica rejestracyjna. Będę jakoś od przyszłego tygodnia brał się już porządniej za remont bo ferie się zaczną i muszę widzieć do jakiego stanu ewentualnie samochód doprowadzić.

I jeszcze takie pytanie jak bym chciał podnieść tył samochodu ale nie za progi itp to jest takie miejsce za które można go złapać??

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » sobota 26 sty 2013, 23:11

Podnoś za wahacz najlepiej za wystającą końcówkę amortyzatora spod wahacza, ale jak masz zamiar spawać progi to niech lepiej stoi na kołach na równym podłożu bo jak krzywo go podniesiesz to buda się napręży.... jednym słowem zrobi się krzywa buda
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zastava 1600 DOHC

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » niedziela 27 sty 2013, 08:05

prog jeden juz zrobiony chodzi o to ze musze nadkole zrobic a nie mam jak bo koło jest i musze jakos podniesc i pozstawic zeby bez koła był zeby dalo rade cos tam pogmerac.

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » poniedziałek 28 sty 2013, 23:18

A z tyłu możesz podnieść autko w miejscu montażu haka
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » czwartek 28 mar 2013, 13:58

Ma ktoś może zdjęcia z wymiany całego pasa tylnego?? W kilku miejscach muszę powycinać i wstawki porobić i ciekawy jestem co czego się trzyma.

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » sobota 30 mar 2013, 22:28

Nie pamiętam, ale chyba w katalogu było pokazane jak jest tył przymocowany.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » wtorek 16 lip 2013, 10:47

witam. znowu mam problem gdyż sciągajac jakiś czas temu wahacze z tyłu pogubiłem gdzieś takie podkładki między belka a wahaczem były tam. Do czego one są?? do ustawienia zbieżności?? to są jakieś specjalne podkładki mają jakąś nazwę czy coś?

Awatar użytkownika
roźek
Doświadczony użytkownik
Posty: 235
Rejestracja: poniedziałek 19 cze 2006, 00:12
Lokalizacja: Rożkownia
Kontakt:

Post autor: roźek » środa 17 lip 2013, 00:38

126p ma takie same ale tylko na szrocie dostaniesz bo nie widziałem nigdy takich w sprzedaży a są to zwykłe podkładki tylko ze cieńkie, ale jak wsadzisz jedną grubą to też będzie ok
Zastava 1600 DOHC

vysioo
Doświadczony użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: środa 07 kwie 2010, 15:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vysioo » sobota 10 sie 2013, 09:52

Witam.

Mam problem gdyż rozmontowałem tylne zawieszenie i gdzieś zaginęła mi śruba łącząca wahacz ze zwrotnicą (tył). Śruby i tak chciałem wymienić no ale na w razie co to bym miał. Problem z nimi jest taki że ta śruba ma średnice 13 a na gwincie 12. W sklepie śrubowym nie mają takiego wynalazku ktoś się orientuje może czy można gdzieś dostać coś takiego albo czy ja wsadzę tam śrubę M12 to będzie dobrze czy coś trzeba przerabiać, bo otwór w zwrotnicy ma 13 mm wiec będzie luz??

Awatar użytkownika
internet
Doświadczony użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: wtorek 09 paź 2007, 01:37
Lokalizacja: luzino / Lisewo
Kontakt:

Post autor: internet » niedziela 11 sie 2013, 17:51

Wizyta u tokarza, albo przeróbka gwintu na 13.
BYŁO:
FSO Polonez Atu Plus*, FSO Polonez Caro*, FSO Polonez Cabrio* FSO Poldonielot FSO Polonez Atu plus 1.4 GLI i caro plus 1.6GLI
FSO 125p 1500 C
JEST:
Zastava 1100p zielona, Zastava 1100p czerwona, Zastava 1100p żółta, Zastava 1100p pomarańczowa z lekkimi brakami :)

https://www.facebook.com/serduszkomalegoksiecia/

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość