Zastava, Yugo      FAQ      Szukaj      Użytkownicy                  Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymarzona Zastava Mediteran.
Autor Wiadomość
JurekC 
Obiecujący użytkownik
Jurek


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 239
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2019-02-04, 23:54   

Link się nie otwiera.
_________________
Jurek - Zastava GTL 55 - pozdrawiam Cię Gość
 
 
Kleszczu 
Nowy użytkownik

Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2019-02-05, 21:04   

Poprawione

https://www.youtube.com/watch?v=AQPAEi7fv68

Dzisiaj ogarnąłem układ chłodzenia żeby nie ciekł i zrobiłem dwie rzeczy. Zlałem starą zupkę z silnika, trochę nieświeżą. Nie wiem co to za dziadostwo było wlane. Druga sprawa odświeżyłem drążek stabilizatora, jak przyschnie dobrze, to zakładam na niego poliuretan i do budy.

Miałem też nieprzyjemne zdarzenie, podczas pracy silnika coś zaczęło się tłuc, no cały czas tłukło, cały czas. Po wnikliwym śledztwie okazało się, że odkręciło się koło pasowe na wale. Nakrętka od niego leżała pod autem. Za słabo dokręciłem i mało brakło, a bym rozwalił silnik. :roll:





06.02.2019

Założyłem nowy filtr oleju i zalałem silnik syntetycznym Valvoline Max Life 10W40. Zobaczę, czy hydraulika będzie na nim tak mocno stukać na zimnym. Na tym oleju co był dosyć głośno pukała, ale na ciepłym, to zjawisko znikało.

Założyłem też poliuretany z wieszakami na "nowy" stabilizator i przykręciłem nakrętkę koła pasowego na klej.



[ Dodano: 2019-02-10, 19:54 ]
Lekki aktual

Odpaliłem auto po wymianie oleju, ładnie pracuje na zimnym. Hydraulika nie klepie, ale prawdopodobnie krokowiec oszalał i z początku trochę obroty falują. Później się uspokaja.

Założyłem obudowę nagrzewnicy, musiałem dowiercić w niej jeden otwór na przelotkę przewodów chłodzenia. Już to zaczęło wyglądać. Czeka mnie jeszcze montaż rozpórki, ale będę ją musiał zmodyfikować pod dolot 16V.



Chciałem założyć nowy drążek stabilizatora, ale nie pasuje. Jak ja to mierzyłem... :-/

Film jak ładnie pracuje seryjnym wydeszku z 1.1.
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

[ Dodano: 2019-02-27, 20:30 ]
Zrobiłem porządek pod maską. Usunąłem elektrozawór pochłaniacza par paliwa, tak samo postąpiłem z wężem od serwa. Zaślepiłem otwory w kolektorze po nich, może kiedyś założę serwo.




Dzisiaj też przyjechał nowy stabilizator pod skrzynię V.


[ Dodano: 2019-03-17, 22:40 ]
Aktualizacja. :D

Zamontowałem z tydzień, półtora temu stabilizator pod V.



Złożyłem też półosie. Krzyżaki od Sieny 1.4 8V, same półosie są seryjne z przegubami od Zastavy tak samo jak nowe manszety. Zobaczę ile, to wytrzyma.



Po założeniu półosi wziąłem zacząłem wlewać olej. Wybrałem najtańszy orlenowski hipol, bo nie wiem w jakim stanie jest skrzynia. Skrzynia ma go w sobie około 3,75 litra. Przy okazji trochę się namęczyłem z korkiem wlewu, który ktoś kiedyś uszkodził. Ledwo go odkręciłem zapierając się nogą :-x . Od razu został zmieniony na korek z 1100 pod kluczyk 17mm.

 
 
Ruppert 
Nowy użytkownik
Admin


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-03-26, 21:36   

Super, bardzo miło się czyta! Kiedy pokażesz furę na zlocie?
_________________
Zastava 1100P - Dear Zofia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: