problemy techniczne i porady
-
Mak
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 54
- Rejestracja: czwartek 15 maja 2014, 23:06
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Mak » sobota 02 lip 2016, 09:35
Pacjent to Yugo Koral 1.3 z 1999 roku. Piąty bieg na wyłączonym silniku wchodzi. W czasie jazdy przy wciśniętym sprzęgle dźwignia zmiany biegów wchodzi na pozycję piątki ale przy puszczaniu sprzęgła natychmiast jest zgrzyt i dźwignia się cofa. Na dwa wysprzęglenia i międzygaz jest tak samo. Co mogło paść i czy da się to w Polsce naprawić/dopasować? Mam drugą sprawną skrzynię 5, więc to nie koniec świata, ale fajnie mieć dwie sprawne :)
-
Marcelek
- Weteran forum
- Posty: 485
- Rejestracja: niedziela 18 cze 2006, 13:10
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: Marcelek » sobota 02 lip 2016, 12:55
nie obejdzie się bez rozbiórki, w najlepszym wypadku wywaliło tylko "kulkę" z zapadki abo poszła sprężyna ją dociskająca, w najgorszym zmieliło tryb piątego biegu
Zastava 1100p Mediteran '81
FSO ZSD Nysa Truck DC 1,6I 1997 "Digitruck"
-
kazikM
- Obiecujący użytkownik
- Posty: 92
- Rejestracja: piątek 20 cze 2014, 00:02
- Lokalizacja: koło Łowicza
-
Kontakt:
Post
autor: kazikM » sobota 02 lip 2016, 18:21
Ja bym powiedział wydarty widelec piątego biegu(zużyte poduchy pod silnikiem i/lub źle wyregulowany lizak(może być też źle dorobiony lizak).
Trzeba co najmniej zdjąć dekiel ze skrzyni(wyleci olej).
Przynajmniej u mnie taki był problem.Wydarło połowę widelca i nie popychał do końca trybu.
-
Cabrio
- Doświadczony użytkownik
- Posty: 121
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2015, 15:09
- Lokalizacja: Yu
-
Kontakt:
Post
autor: Cabrio » niedziela 28 sie 2016, 23:39
Skrzynia do wyjęcia, to przypadłość niestety tych 5 biegowych skrzyń w Yugo :(
--
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości